Великолучківська

загальноосвітня школа I-III ступенів

Авторизація

Теги

    

Зараз на сайті

На сайті 20 гостей та відсутні користувачі

Новини школи

Відкритий урок з української літератури у 7 –Г класі

( 13 Голоси (ів) ) 

 27 листопада в рамках засідання методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних предметів було проведено відкритий урок з української літератури у 7-Г класі «Григір Тютюнник «Климко». Воєнне дитинство в повісті. Ідея самопожертви» ( учитель Козар Н.І.)

Актуальність вибору теми уроку полягає в тому, щоб показати на прикладі життя Климка основні людські якості-доброту, милосердя, турботу, те, чого так бракує сучасному суспільстві. На початку вчителька чітко визначила тему і мету уроку. Подачу нового матеріалу провела у формі бесіди «Життя і творчість Г.Тютюнника» з коментарями слайдів. Далі - історична довідка про Велику Вітчизняну війну, яку підготували  учні. Для закріплення знань  на уроці було застосовано методи «Доміно», «Асоціативний кущ» («Яким ви уявляєте Климка»),  «Сходинки» («Система людських взаємин у повісті»), опрацювання таблиць  «Характеристика Климка» та «Обличчя війни» («Добро і зло»), для рефлексії - «Продовжіть думку…»

Всіх вразив благородний образ Климка: у маленькій сирітській душі хлопчика було стільки доброти, милосердя і співчуття до знедолених і стражденних, що він  не побоявся в одинадцять років вирушити в далеку дорогу по сіль, аби тільки допомогти близькій людині — своїй учительці — не померти з голоду. Скільки натерпівся й намучився за свою двотижневу дорогу маленький лицар, скільки разів ризикував бути вбитим, замерзнути десь на полі під копицею — адже йшла війна і заходити в села було небезпечно! Та хлопчик ішов: його вело дорогою поневірянь милосердя. Але зла було так багато, що воно не дало маленькому добротворцеві лишитися живим. Війна полонила його у своїх обіймах…. Ця повість страшна своєю правдою про війну і красива правдою про благородних людей. Хвилиною мовчання вшанував клас пам’ять дітей, що загинули на війні…

 Урок має високу естетичну та виховну цінність.

Відкритий урок з історії України у 8 – А класі

( 7 Голоси (ів) ) 

27 листопада в рамках засідання методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних предметів було проведено відкритий урок з історії України у 8 – А класі на тему «Національно-визвольна війна українського народу під проводом Богдана Хмельницького»(1648-1654рр.). Урок проведено у формі історичної конкурсу-вікторини Учні були розділені на 3 команди – козацькі загони, у кожної команди був отаман та писар. Перед ними були поставлені чіткі завдання:  отаман – слідкував за порядком, координував підготовку відповіді на запитання  або вибирав учасника, який  відповіді на запитання. В кінці уроку капітани команди допомагали учителю оцінювати роботу кожного учасника команди. Писар контролював та записував кількість одержаних учнем балів.

Актуальним був підсумок уроку: існування козацької доби не минуло безслідно в історії нашого народу. У ХХІ столітті теж важливі заповіді козаків: не зазіхати на чуже, трудитися, любити свою землю та мову, з повагою та розумінням ставитися до інших народів. Ми теж частина історії України, тому маємо бути гідними громадянами своєї держави і залишити слід по собі добрими та гідними вчинками.

Відкритий урок із всесвітньої історії у 6-В класі на тему «Релігія та культура Давньої Індії»

( 12 Голоси (ів) ) 

   В рамках засідання методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних предметів було проведено відкритий урок із всесвітньої історії у 6-В класі  на тему «Релігія та культура Давньої Індії»( учитель Лешко Н.Ю.). 

Мета уроку - дати  дітям уявлення про особливості розвитку культури та  суспільного ладу Індії; розкрити внесок староіндійської культури в розвиток світової науки і культури; розвивати навички роботи з історичною картою та підручником;  виховувати пошану до історії та культури країн світу.

     Урок було проведено у формі подорожі Стародавньою Індією. Диво-подорож супроводжувалася автентичною індійською музикою, прекрасним декламуванням вчителькою уривків із давньоіндійських творів, переглядом слайдів, у процесі чого діти засвоювали нові терміни і  поняття, висловлювали свої враження від побаченого і почутого. Найбільше емоцій викликала зустріч із дівчатами, вбраними у прекрасні сарі із вражаючими прикрасами. Підсумок заняття, проведений у формі вікторини, засвідчив добре засвоєння учнями матеріалу. Урок справив гарне враження на всіх і спонукатиме дітей до глибшого вивчення історії і культури народів світу.