Педагогічний колектив
|
Молнар Марія Іванівна Проблемне питання « Активізація пізнавальної діяльності на уроках мови та читання» Кредо « У кожного є доля і талант, кожен має в серці Божу іскру. Я прагну у житті творить талант, плекати долю, доброчесну й чисту» |
|
Рубіш Наталія Михайлівна Проблемне питання « Розвиток мовленнєвої діяльності молодших школярів» Кредо «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра. Навчати і радіти, бо учень – це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним» |
|
Плесканко Марія Юріївна Проблемне питання « Впровадження інтерактивних технологій в навчально-виховний процес, орієнтовних на розвиток мислення, творчих здібностей школярів, їх інтересу до математики» Кредо « Кожна дитина має свій неповторний дар, який потрібно помітити, віднайти, відшліфувати і тоді він засяє, заіскриться коштовним діамантом» |
|
Глагола Марія Юріївна Проблемне питання « Розвиток мовлення молодших школярів» Кредо «Я є учитель! І це звучить так гордо, тому, що нам довірили святе – дитячі душі. І я безмежно рада, бо в кожній з них є часточка мене» |
|
Волошин Анжеліка Михайлівна Проблемне питання «Удосконалення обчислювальних навичок на уроках математики» Кредо « Працюю і живу на благо України, плекаю майбутнє кожного із нас. Запалю бажання жити і творити і відкривати нове, заходячи у клас» |
|
Феделеш Надія Емерихівна Проблемне питання « Формування в молодших школярів навичок швидкого читання як засобу усвідомленого сприйняття художнього твору» Кредо « Уміє вчити той, хто вчить цікаво» |
|
Попфалуші Світлана Петрівна Проблемне питання « Розвиток пізнавальної активності на уроках читання» Кредо «Щоб бути хорошим учителем, потрібно любити те, що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш» |
|
Балог Марія Юріївна Проблемне питання « Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів» Кредо « Працювати з дітьми так, щоб не було соромно заглянути їм у вічі через десять років» |
|
|
|
Бубряк Любов Павлівна Проблемне питання «Розвиток навичок усвідомленого і виразного читання молодших школярів» Кредо « Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розкритися» |
|
Драга Олена Іванівна Проблемне питання « Розвиток логічного мислення на уроках рідної мови та математики» Кредо « Для мене важлива думка кожної дитини, незалежно від того правильна вона чи ні» |
|
|
|
Васильєва Анжела Омелянівна Проблемне питання «Формування екологічної культури молодших школярів» Кредо «Кожного дня – щось нове, нові відкриття» |
|
Левдер Ольга Іванівна Проблемне питання «Особистісно орієнтований та диференційований підхід до молодших школярів у процесі навчання математики» Кредо «Дитина для педагога – початкова точка відліку в різних життєвих ситуаціях» |
|
Левдер Мар'яна Павлівна Проблемне питання «Інтерактивні методи навчання в початкових класах» Кредо «Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться» |
|
Глагола Оксана Іванівна Проблемне питання «Формування творчих та пізнавальних здібностей учнів з використанням технології розвитку критичного мислення» Кредо «Учитель має право вчити й виховувати до тих пір, поки сам учиться й удосконалюється» |
|
Балог Мар'яна Юріївна Проблемне питання «Особистісно-зорієнтоване навчання у початкових класах» Кредо «Люби свого учня всяким: талановитим і не дуже, веселим і сумним, спокійним і не посидючим. Спілкуйся з ним, навчай і радій, бо учень – це свято, яке триває доти, поки ти разом з ним» |
Панкулич Світлана Юріївна
Проблемне питання « Активізація пізнавальної діяльності на уроках мови та читання»
Кредо
«Дитина-це дар божий,який потрібно берегти.
Дитина-це Всесвіт, який потрібно вивчати.
Дитина-це талант, який потрібно розвивати.
Дитина-це наше майбутнє,яке повинно бути кращим за нас» |
|
Сивулич Марина Василівна Проблемне питання «Екологiчне виховання школяра» Кредо «Людина без виховання, як тiло без душi» |
|
Лендєл Марія Іванівна Проблемне питання «Формування екологічної культури молодших школярів засобами народного фольклору» Кредо «Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - людиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров я, розум, характер,воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя» |
|
Ладані Зоряна Федорівна Проблемне питання «Розвиток творчих здібностей молодших школярів» Кредо «Любов та повага до дитини - «золотий» ключик вчителя, яким треба вміло проникати в потаємні куточки душі й робити їх сонячними» |
|
Варга Світлана Іванівна Проблемне питання «Екологічне виховання молодших школярів» Кредо « Якщо запастися терпінням і виявити старання, то посіяне насіння неодмінно дасть добрі сходи» |
|
Теличко Олена Володимирівна Проблемне питання “Екологічне виховання молодших школярів” Кредо «У серце увійде лише те, що йде від серця» |
|
Балог Любов Юріївна Проблемне питання «Створення сприятливих умов для розвитку творчих здібностей у групі продовженого дня» Кредо «Духовне життя людини повноцінне лише тоді, коли вона живе у світі гри, казки, музики, фантазії, творчості. Без цього вона засушена квітка» |
|
Мадяр Оксана Михайлівна Проблемне питання "Роль гри у вихованні та розвитку особистості" Кредо «Працювати так, щоб навчання приносило учням радість, успіх і задоволення» |
|
Волошин Єлизавета Юріївна Проблемне питання «Використання елементів народознавства на уроках української мови та літератури» Кредо « Хочеш учити інших – не давай спочинку своєму розуму!» |
|
Лукандій Беата Ярославівна Проблемне питання « Роль елементів народознавства на уроках української мови та літератури» Кредо « Вік живи – вік учись!» |
|
Гунтинович Оксана Василівна Проблемне питання « Естетичне виховання учнів на уроках української мови та літератури» Кредо « Мистецтво – краса! Творить мистецтво, творить Красу, служити їй побожно!» |
|
Коваль Світлана Йосипівна Проблемне питання « Доцільність використання нетрадиційних завдань на уроках української мови» Кредо « Хто шанує рідне слово, той його вивчає і інших навчає» |
|
Маковська Світлана Іванівна Проблемне питання « Формування духовного світу особистості школяра на уроках української мови та літератури» Кредо «Все, що рідне, хай нам буде Найдорожче і святе! Рідна віра, рідна мова, Рідний край наш – над усе!» |
|
|
|
Козар Надія Іванівна Проблемне питання « Формування духовної особистості засобами рідного слова» Кредо « Не хлібом єдиним живе людина…» |
|
Вашкеба Оксана Емілівна Проблемне питання « Міжпредметні зв’язки на уроках російської мови та літератури» Кредо « Життя коротке, а мистецтво - вічне» |
|
Волошин Вікторія Іванівна Проблемне питання «Ігри на уроках української мови та літератури як засіб активізації розумової діяльності учнів» Кредо «Кожна дитина особистість: шануй і поважай її права» |
|
Габовда Світлана Іванівна Проблемне питання «Впровадження інтерактивних форм і методів навчання на уроках світової літератури» Кредо « Дитині потрібні любов, впевненість у своїх силах, у своїй значимості і цінності для нас, дорослих» |
|
Балог Тетяна Іванівна Проблемне питання « Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики» Кредо «Щоб бути щасливим, треба робити добро іншим» |
|
Вагерич Світлана Іванівна Проблемне питання «Нестандартні форми роботи на уроках математики» Кредо «Щоб змінити світ на краще, треба в першу чергу змінити себе і своє ставлення до світу» |
|
Драга Наталка Іванівна Проблемне питання « Компетентнісний підхід до навчання учнів математики» Кредо « Люби, вір, знай, поважай, розумій!» |
|
Росоха Анжеліка Дмитрівна Проблемне питання « Індивідуалізація та диференціація самостійної роботи учнів на уроках математики» Кредо « Бути оптимістом, любити і поважати учня як особистість із власними думками, здатність розуміти дитину, бачити речі її очима» |
|
Рубіш Надія Дмитрівна Проблемне питання « Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики» Кредо « Поставити справу так, щоб усе, що підлягає вивченню, вивчалося легко, швидко, ґрунтовно» |
|
Стеблак Дмитро Дмитрович Проблемне питання « Розвиток логічного мислення учнів на уроках математики» Кредо « Платон – мій друг, та істина - дорожча» |
|
Кунак Любов Дмитрівна Проблемне питання «Використання міжпредметних звязків на уроках фізики» Кредо «Розкажи мені і я забуду, покажи мені і я запам’ятаю, залучи мене і я зрозумію» |
|
|
|
Стеблак Тетяна Михайлівна Проблемне питання «Формування навичок самостійного здобуття знань на уроках інформатики» Кредо «Щоб мати право вчити інших, постійно треба вчитися мені» |
Головатюк Марина Юріївна
Проблемне питання
«Міжпредметні зв’язки на інформатики»
Кредо
«Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться» |
|
Фелдій Ольга Василівна Проблемне питання «Інтерактивні методи навчання на уроках хімії» Кредо «Успіх – це 99% праці і 1% таланту!» |
|
Тимко Наталія Петрівна Проблемне питання « Екологічне виховання учнів на уроках географії» Кредо «Мета в житті є стрижнем людської гідності і людського щастя» |
|
Балог Алла Володимирівна Проблемне питання «Формування творчих здібностей учнів ігровими методами» Кредо «Здобуваючи щастя для інших, ми знаходимо його для себе» |
|
Варга Алла Михайлівна Проблемне питання « Інтерактивні методи навчання на уроках географії» Кредо « Учитель повинен знати дитину в сім'ї, в суспільстві, серед народу, серед людства і наодинці зі своєю совістю» |
|
Зозуля Олена Василівна Проблемне питання «Активізація пізнавальної і творчої діяльності учнів на уроках біології» Кредо «Намагайся пізнати себе, намагайся розгадати свою природу» |
|
Рубіш Тетяна Михайлівна Проблемне питання « Екологічне виховання учнів на уроках біології» Кредо «Виховуй у собі людину – ось що найголовніше!» |
|
Негря Світлана Дмитрівна Проблемне питання « Методика проведення нестандартних уроків з біології» Кредо « Якомога більше вимогливості до людини і якомога більше поваги до неї» |
|
Габовда Наталія Юріївна Проблемне питання «Формування компетентностей саморозвитку й самоосвіти на уроках біології» Кредо « Не думки слід навчати, а думати» |
|
Севч Надія Юріївна Проблемне питання «Особистісно-орієнтований підхід у вивченні біології» Кредо «Самостійні думки виникають тільки із самостійно отриманих знань» |
|
Балог Василь Іванович Проблемне питання «Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії та правознавства» Кредо «Знання – сила!» |
|
Паллаг Мар’яна Василівна Проблемне питання «Розвиток критичного мислення та творчих здібностей учнів на уроках історії» Кредо «Історія – учителька життя, виконуй її поради!» |
|
Фенчак Марина Василівна Проблемне питання «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках історії» Кредо «Чого б ти не навчився, ти навчаєшся для себе» |
|
Севч Наталія Василівна Проблемне питання «Розвиток пізнавальних здібностей учнів з використанням ігрових методик на уроках історії» Кредо «Хто не знає свого минулого, той не вартий майбутнього» |
|
Лешко Надія Юріївна Проблемне питання «Патріотичне виховання учнів на уроках історії» Кредо «Честь, добро і сумлінна праця!» |
|
Балог Алла Юріівна Проблемне питання "Діалогічне мовлення в процесі вивчення іноземної мови" Кредо "Вчити-означає вести до успіху" |
|
Мотринець Світлана Іванівна Проблемне питання "Поєднання різних форм та методів роботи на уроці іноземно мови" Кредо «Успіху у вивченні іноземної мови досягає не той хто поспішає,а той хто не зупиняється» |
|
Рубіш Людмила Георгіївна Проблемне питання "Комунікативний підхід у вивченні іноземної мови" Кредо "Щоб бути гарним викладачем,потрібно любити те,що викладаєш і тих,кому викладаєш" |
|
Голод Тетяна Михайлівна Проблемне питання "Значення ігрової діяльності в навчанні іноземної мови на початковому етапі" Кредо "Школа життя - дуже сильна школа" |
|
Цифра Ольга Василівна Проблемне питання «Використання ігрових форм навчання на уроках англійської мови» Кредо «Для того щоб навчити іншого, треба більше розуму, ніж для того щоб навчитися самому» |
|
Лешко Олена Михайлівна Проблемне питання «Підвищення фізичної, загальної та спеціальної фізичної підготовки, виховання морально-вольових якостей. Використання спортивного і ігрового методу» Кредо «Фізичні вправи можуть замінити багато лікарств, але ні одно лікарство не може замінити фізичні вправи» |
|
Балко Тетяна Василівна Проблемне питання « Формування інтересу школярів до фізичної культури і спорту» Кредо « Ніщо так не виснажує, не руйнує людину, як тривала фізична бездіяльність» |
Луканинець Марія Федорівна
Проблемне питання
“Формування фізичних якостей молодших школярів”
Кредо
“Сприяти фізичному розвитку кожної дитини, виховати її інтелектуально багатою” |
|
Кравець Ярослав Іванович Кредо "Той хто вчить, повинен учитися в двічі більше" |
|
Федак Тетяна Юріївна Проблемне питання « Виховання абстрактного мислення засобами образотворчого мистецтва» Кредо « Краса врятує світ!» |
|
Голод Тамара Петрівна Проблемне питання « Виховання творчої особистості з почуттям естетичного смаку на уроках трудового навчання» Кредо « Любов – ключик до серця учня» |
|
Волошин Наталія Гаврилівна Проблемне питання « Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках трудового навчання» Кредо « Мистецтво – краса! Любити мистецтво означає творити красу!» |
|
Качур Тетяна Іванівна Проблемне питання « Використання дидактичних ігор на уроках музичного мистецтва» Кредо « Було і буде так у всі часи: любов, як сонце, світу відкриває безмежну велич людської краси (В.Симоненко)» |
|
Кополовець Олена Володимирівна Секретар-діловод Кредо «Кожне доручення – тільки якісно» |
|
Фенчак Наталія Петрівна Лаборант фізичного кабінету Кредо «Роби добре, думай добре, і буде добро» |
|
Кривицький Ігор Володимирович Інженер - електронік Кредо "Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя – це процес, тому завжди потрібно рухатися уперед" |
|
Плесканка Ольга Михайлівна Бібліотекар Кредо «Сила - в знаннях, Знання – в книгах, Книги – в бібліотеках» |
|
Кополовець Марія Дмитрівна Завідуюча шкільної бібліотеки Кредо «Читайте! Це приємно і корисно» |
|
Лазорка Наталія Михайлівна Шкільна медична сестра Кредо «Мріяти, шукати, допомагати – доки жити» |