Великолучківська

загальноосвітня школа I-III ступенів

Авторизація

Теги

    

Зараз на сайті

На сайті 25 гостей та відсутні користувачі

Новини школи

Відкритий урок з географії у 9-А класі на тему «Трудові ресурси і зайнятість населення»

( 12 Голоси (ів) ) 

Відповідно до плану роботи методичного об’єднання вчителів природничого циклу предметів було проведено відкритий урок з географії у 9-А класі на тему «Трудові ресурси і зайнятість населення»  (учитель Варга А.М.). Зміст проведеного уроку повністю відповідає вимогам навчальної програми. На уроці  Алла Михайлівна дотримувалася загально-дидактичних вимог, обрала такі форми і методи роботи, які відповідали завданням уроку, характеру і змісту навчального матеріалу, рівню інтелектуального розвитку учнів. Доцільним було використання  мультимедійної презентації, гарно представили учні міні-проект «Трудові ресурси Великих Лучок». Поставлені завдання вдалося реалізувати повністю, мета уроку досягнута, що підтвердили результати роботи учнів на уроці.

Вшанування пам’яті жертв Голодомору

( 17 Голоси (ів) ) 

Вшанування пам’яті жертв Голодомору

День пам'яті жертв голодоморів — щорічний національний пам'ятний день в Україні, що припадає на четверту суботу листопада. Цьогоріч цю скорботну дату Україна відзначала 22 листопада.

20-21 листопада 2014 року у нашій школі відбулись заходи зі вшанування пам’яті жертв голодомору в Україні 1932-33 років. В знак скорботи біля школи приспущено державний прапор з чорною  стрічкою.

На уроках історії  вчителі розповіли дітям про цю страшну сторінку в історії нашої держави. До пам’ятної дати в класах були проведені уроки пам’яті  «Скорботна пам'ять поколінь», у шкільній бібліотеці організовано виставки художньої літератури «Чорні крила голодомору» та газетно-журнальних публікацій  «Голодомор: забуттю не підлягає», в актовому залі - виставку плакатів «Плаче за дітьми своїми Україна-мати».  Літературно-музична композиція «Розіп’ята душа на хресті всевишньої печалі» не залишила нікого байдужим: виступи учнів у супроводі класичної музики органічно доповнювалися демонстрацією фотокопій численних архівних документів; спогадами очевидців страшної трагедії, що представлені у книзі-меморіалі «Голодомор в Україні 32-33рр»; оригінальними ілюстративними матеріалами. Присутні вшанували пам’ять загиблих під час подій 1932-33 років хвилиною мовчання. Участь в скорботному заході взяли представники органів виконавчої влади Мукачівського району, місцевого самоврядування, духовенства, представники трудових колективів Великих Лучок. Як символ пам’яті про мільйони невинно убієнних  присутні приєднались до загальноукраїнської акції  «Засвіти свічку».

Відкритий урок з англійської мови у 3-В класі «Мій день. Розвиток навичок усного мовлення»

( 13 Голоси (ів) ) 

12 листопада в рамках засідання методичного об’єднання вчителів англійської мови було проведено відкритий урок з англійської мови у 3-В класі «Мій день. Розвиток навичок усного мовлення».

Зміст, мета і тип проведеного уроку повністю відповідають вимогам навчальної програми. Урок по вивченню даної теми є третім. На уроці Ольга Василівна дотримувалась загально-дидактичних вимог.

Для виконання триєдиної мети уроку були обрані наступні пасивні, активні та інтерактивні методи навчання: інформаційно-рецептивний (розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з ілюстраціями та додатковим матеріалом); репродуктивний, метод монологічного висловлювання, метод практичного використання знань, робота в групах, гра, словесно-дедуктивний метод та використання комп’ютерних технологій. На уроці були використані наступні форми роботи з учнями:

  • фронтальна робота, як найбільш ефективна з точки зору психологічного комфорту учнів на відкритих уроках;
  • індивідуальна робота, що дозволяє дати посилене завдання слабо встигаючим учням;
  • діалогічне та монологічне мовлення учнів, оскільки метою уроку було обумовлено сприяти розвитку розвитку навичок усного мовлення.

До уроку ввійшли такі види завдань:

  1. Діалог “ What time is it?” (практикування учнів у називанні часу);
  2. Розподіл слів по групах: ”in the morning”, “in the afternoon”, “in the evening”;
  3. Гра “Ланцюжок.”  (складання учнями всього класу діалогу про свій робочий день – “ланцюжком”);
  4.  “Творче конструювання”(розповіді учнів про свій день);
  5.  Гра “Simon Says”;
  6.  “Послухай і намалюй”  (прослухатиаудіозапис і домалювати стрілки на годиннику, коли відбувається та чи інша дія);
  7. Складання речень за таблицею;
  8.  Кросворд.

Належна увага надавалась розвиткові мовленнєвої діяльності учнів (аудіюванню, читанню, говорінню, письму), а також збагаченню словникового запасу. Удосконалювався граматичний лад мовлення, проводилась робота над правильним вживанням дієслів у 3-й особі однини в Present Simple. Структура даного уроку дозволила логічно підвести учнів до монологічного висловлювання з теми уроку. Об’єктивно і відповідно до норм Ольга Василівна оцінила мовленнєві вміння учнів.

 

Переглянути фотоальбом