Великолучківська

загальноосвітня школа I-III ступенів

Авторизація

Теги

    

Зараз на сайті

На сайті 22 гостей та відсутні користувачі

Новини школи

Засідання методичного об’єднання вчителів початкових класі

( 6 Голоси (ів) ) 

18 грудня 2017 року відбулося чергове засідання шкільного  методичного об’єднання вчителів початкових класів. До порядку денного засідання входили такі питання: 

1

Відвідування та обговорення відкритих уроків:

 

  • Математика, 1-В клас

Вправи і задачі на засвоєння таблиці додавання та віднімання числа2.   Порівняння виразу і числа (учитель Балог М.Ю.)

  • Українська мова, 1-Б клас.Аналіз складових елементів великої букви У. Письмо великої букви У. Письмо букви в складах. Закріплення вміння писати літери в словах. Розгадування ребусів. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення. Бесіда на тему «Зимові розваги».

 (учитель Васильєва А.О.)

2

Про підсумки перевірки техніки читання вголос у 1- 4 класах

 

3

Презентація  портфоліо  вчителів, що атестуються (Балог М.Ю., Васильєва А.О.)

 

4

Обговорення доповіді «Використання унаочнення на уроках математики у 1-4 класах»

 

5

Педагогічний діалог «Радимо прочитати»

 

Самоаналізи відкритих уроків

Самоаналіз уроку математики  (Балог М.Ю.)

Урок проведено в цікавій казковій формі,  на належному методичному рівні, чітка  структура уроку, плавний перехід від одного етапу уроку до іншого. Кожен етап уроку проаналізовано та підсумовано. Дидактично грамотно сформульовано мету уроку:закріплювати уміння учнів виконувати додавання та віднімання числа 2, порівнювати вираз і число, розв’язувати задачі та приклади; розвивати логічне мислення, спостережливість, уміння порівнювати, усне мовлення учнів; виховувати пізнавальні інтереси, любов до природи. Епіграфом до  уроку стали слова Піфагора: «Добре засвоєна мудрість не забувається ніколи»

 

На уроці використано яскраве унаочнення, а також ІКТ, що дало змогу розкрити тему уроку набагато глибше та цікавіше. Використано різні форми, методи та види роботи, а саме: усний рахунок, гру «Прикрасьте ялинку», каліграфічну  хвилинку, математичний диктант, роботу в парах, відгадування загадок, роботу з геометричним  матеріалом. З метою запобігання перевантаження учнів проведено фізкультхвилинку під музичний супровід і пальчикову гімнастику. Діти почувалися співавторами уроку, були активними й відповідальними. Раціонально використано час на уроці. Були дотримані правила педагогічного такту, етики, норми стосунків учителя й учнів. Доцільно й уміло  поєднано фронтальну роботу з індивідуальною, колективну з самостійною. Вправно були заохочені індивідуальні здобутки в навчанні кожного учня. Урок мав логічне завершення, мети уроку досягнуто.

Самоаналіз уроку (Васильєва А.О.)

Урок проведено методично правильно, структура відповідає типу уроку, тип уроку відповідає меті. Зміст уроку відповідає вимогам програми. Вчителька вміє зацікавити дітей навчальним матеріалом, створити робочий настрій у класі, враховує вікові особливості учнів. Використовує міжпредметні зв’язки, дидактичний і наочний матеріал на всіх етапах уроку. Методично правильно коментує письмо великої букви У на дошці, постійно стежить за посадкою учнів під час письма.

Раціонально використовує час, поєднує різні види діяльності. З метою розвитку пізнавальної діяльності використовує життєвий досвід дітей. Вміє триматися в класі, володіє методами і прийомами викладу матеріалу, вміло розподіляє увагу між різними видами навчальної роботи.