Великолучківська

загальноосвітня школа I-III ступенів

Авторизація

Теги

    

Зараз на сайті

На сайті 28 гостей та відсутні користувачі

Новини школи

Відкритий урок з української літератури у 8-Г класі на тему «Іван Франко. Короткі відомості про письменника. Поема «Іван Вишенський». Історична правда і художній вимисел»

( 16 Голоси (ів) ) 

Відповідно до плану роботи шкільного методичного об’єднання вчителів предметів суспільно-гуманітарного циклу було проведено відкритий урок з української літератури у 8 –Г класі (вчитель - Коваль Світлана Йосипівна)

Тема уроку:«Іван Франко. Короткі відомості про письменника. Поема «Іван Вишенський». Історична правда і художній вимисел»

Метауроку:

  • поглибити знання учнів про життєвий і творчий  шлях  Івана Франка, визначити таланти і здобутки митця; ознайомити з історією написання поеми “ Іван Вишенський ”, зрозуміти різницю між історичною правдою та художнім вимислом, охарактеризувати образ Івана Вишенського як головного героя однойменної поеми;
  • розвивати уміння грамотно висловлювати свої думки; навички виразного читання, коментування прочитаного,виділення ключових епізодів, складання плану; культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, увагу, пам'ять;                                 
  • виховувати поважне ставлення до людини, яка має право на свій вибір; почуття патріотизму.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Матеріал уроку дуже насичений, тому вимагав від учнів максимальної зібраності, а від учительки – уміння донести до учнів нову інформацію, зацікавити та втримати  увагу протягом всього уроку, спонукати їх до самостійних суджень та до обміну думками.

Світлана Йосипівна чітко сформулювала  тему і мету уроку, проаналізувала очікування учнів від заняття, націлила їх на сумлінну і активну роботу. Подачу нового матеріалу вчителька провела у формі презентації випереджувальних  завдань - учнівських повідомлень про “Життя і творчість  І. Франка” та аналізу книжкової  виставки «Титан думки й праці». Далі – літературно-історична довідка про Берестейську унію та Івана Вишенського. Відеосюжет про Святу гору Афон став цікавим супроводом до розповіді про внутрішню боротьбу головного героя між його патріотизмом і бажанням краще пізнати Бога, “врятувати власну душу”. На уроці Коваль С.Й. використала такі види роботи, як прийом «Не бійтесь заглядати у словник», літературний диктант, «Коло  настроїв», «Асоціативний кущ» («Яким ви уявляєте головного героя поеми  Івана Вишенського»). Підведення підсумків уроку засвідчило, що діти зрозуміли різницю між історичною правдою та художнім вимислом, вміють пояснювати внутрішній стан героя, звертаючись до тексту, уміють вести дискусію , аргументовано висловлювати власні судження (про поведінку  і вибір І.Вишенського, про актуальність поеми І.Франка в наш час тощо).