Великолучківська

загальноосвітня школа I-III ступенів

Авторизація

Теги

    

Зараз на сайті

На сайті 87 гостей та відсутні користувачі

Новини школи

Відкритий урок з англійської мови у 3-В класі «Мій день. Розвиток навичок усного мовлення»

( 13 Голоси (ів) ) 

12 листопада в рамках засідання методичного об’єднання вчителів англійської мови було проведено відкритий урок з англійської мови у 3-В класі «Мій день. Розвиток навичок усного мовлення».

Зміст, мета і тип проведеного уроку повністю відповідають вимогам навчальної програми. Урок по вивченню даної теми є третім. На уроці Ольга Василівна дотримувалась загально-дидактичних вимог.

Для виконання триєдиної мети уроку були обрані наступні пасивні, активні та інтерактивні методи навчання: інформаційно-рецептивний (розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з ілюстраціями та додатковим матеріалом); репродуктивний, метод монологічного висловлювання, метод практичного використання знань, робота в групах, гра, словесно-дедуктивний метод та використання комп’ютерних технологій. На уроці були використані наступні форми роботи з учнями:

  • фронтальна робота, як найбільш ефективна з точки зору психологічного комфорту учнів на відкритих уроках;
  • індивідуальна робота, що дозволяє дати посилене завдання слабо встигаючим учням;
  • діалогічне та монологічне мовлення учнів, оскільки метою уроку було обумовлено сприяти розвитку розвитку навичок усного мовлення.

До уроку ввійшли такі види завдань:

  1. Діалог “ What time is it?” (практикування учнів у називанні часу);
  2. Розподіл слів по групах: ”in the morning”, “in the afternoon”, “in the evening”;
  3. Гра “Ланцюжок.”  (складання учнями всього класу діалогу про свій робочий день – “ланцюжком”);
  4.  “Творче конструювання”(розповіді учнів про свій день);
  5.  Гра “Simon Says”;
  6.  “Послухай і намалюй”  (прослухатиаудіозапис і домалювати стрілки на годиннику, коли відбувається та чи інша дія);
  7. Складання речень за таблицею;
  8.  Кросворд.

Належна увага надавалась розвиткові мовленнєвої діяльності учнів (аудіюванню, читанню, говорінню, письму), а також збагаченню словникового запасу. Удосконалювався граматичний лад мовлення, проводилась робота над правильним вживанням дієслів у 3-й особі однини в Present Simple. Структура даного уроку дозволила логічно підвести учнів до монологічного висловлювання з теми уроку. Об’єктивно і відповідно до норм Ольга Василівна оцінила мовленнєві вміння учнів.

 

Переглянути фотоальбом