Великолучківська

загальноосвітня школа I-III ступенів

Авторизація

Теги

    

Зараз на сайті

На сайті 10 гостей та відсутні користувачі

Проект літературна майстерня «Крокус»

( 0 Голоси (ів) ) 

Мета: виявляти обдарованих дітей, об’єднати їх у творчу групу.

Основні завдання: сприяти творчій діяльності юних талантів

Напрямки роботи:

  • Пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих і талановитих дітей, створення відповідних умов для їх творчого, інтелектуального, духовного розвитку вихованню патріотизму, любові до україни, поваги до народних традицій і звичаїв, національних цінностей українського народу, а також інших народів і націй.
  • Забезпечення та надання можливостей юним талантам розвивати свої здібності
  • Створення умов доступу молоді до освоєння комп’ютера та мережі інтернет
  • Проведення освітніх та інших заходів, спрямованих на розвиток пізнавальних здібностей обдарованої молоді у сфері літератури та журналістики.
  • Розробка та реалізація власних програм та проектів, спрямованих на підтримку дітей, а також участь у спільних проектах і програмах разом з ровесниками шкіл району

Термін: вересень 2012 – травень 2017 рр.

Керівник: Лукандій Б.Я., вчитель української мови та літератури

Учасники: учителі української мови та літератури, світової літератури та предметів естетичного циклу, шкільний психолог, заступник з навчально-виховної роботи, учні школи..

Характеристика проекту: дослідницький, довготривалий.

Очікувані результати: розвиток талантів творчо обдарованих дітей, видання літературного альманаху «крокус»

План реалізації проекту:

З/п

Зміст роботи

Виконавець

Дата виконання

1.

Складання банку даних «обдарована дитина»

Габовда н.е., заступник директора школи з виховної роботи,

Лукандій б.я., керівник проекту

Вересень - жовтень

2.

Ознайомити учнів з особливостями проектної технології, типами проектів.

Лукандій Б.Я.

Вересень

3.

Розробка програмового забезпечення виконання проекту

Стеблак Т.М.

Вересень

4.

Формування індивідуальних та групових тем учнівських проектів.

Лукандій Б.Я.

Жовтень

5.

Попереднє діагностування рівня навчальних досягнень з теми: «практична риторика», «основи віршування».

Лукандій Б.Я.,

Чоп Е.І.

Листопад

6.

Організація навчання за проектною технологією:

Вчителі української  мови і літератури, вчителі світової літератури

Листопад

Ознайомлення з особливістю навчання за проектною технологією.

Листопад

Вибір теми проекту, шляхів його реалізації

Формування робочих груп учнів

Розподіл обов’язків між учнями в групі згідно з обраною темою проекту.

Визначення типу проекту.

Консультації з питань збору та обробки інформації.

Протягом року

Оформлення та захист учнівських проектів.

Квітень - травень

7.

Робота з джерелами літературних текстів літературних творів (словники, підручники) знань. Аналіз текстів літературних творів.

Вчителі української  мови і літератури, вчителі світової літератури

Протягом року

8.

Поглиблення знань з теорії віршування, практичної риторики.

Вчителі української  мови і літератури, вчителі світової літератури

Протягом року

9.

Випуск святкових номерів шкільної стінгазети

Голод І.І.

Щомісяця

10.

Забезпечення участі учнів школи у  конкурсах:

«найкращий читач україни».

Міжнародному конкурсі знавців рідної мови ім. П. Яцика.

Конкурсі - захисті дослідницьких робіт ман

 

Кополовець М.Д.

Вчителі української  мови і літератури, вчителі світової літератури

Протягом року

17.

Збирати і систематизовувати матеріал для випуску літературного альманаху «крокус» та презентація робіт учнів на сайті відділу освіти у «літературній вітальні»

Лукандій Б.Я.

Протягом року

18.

Презентація результатів

Учні – учасники проекту, керівники проектів

Травень 2012-2017рр

p