Навчальний проект «Нестандартні уроки: працюємо творчо»
Методичне об’єднання вчителів природничих та фізико-математичних предметів
Мета проекту: активізація пізнавальної діяльності учнів, виховання освічених, здатних самостійно мислити і швидко орієнтуватись в життєвих ситуаціях, звільнених від комплексів та стереотипів людей; стимулювання творчості вчителя та його вихованців; розвиток співробітництва учнів один з одним і з вчителем; створення позитивної мотивації навчальної діяльності.
Проектний період: з вересня 2012 по травень 2014року
Учасники проекту: вчителі природничих та фізико-математичних предметів, учні 5-11 класів.
Девіз проекту: «шлях творчості є чарівним шляхом, адже він перетворює нас».
Цільова стратегія проекту: зробити учнів активними учасниками навчального процесу, використовуючи нетрадиційні форми і методи навчання
Провідна ідея проекту: творчість учня і вчителя під час навчального процесу зробить навчання цікавим, продуктивним, поширить та поглибить знання учнів з предметів, активізуючи їх навчальну діяльність.
Стратегічне завдання проекту: активізувати навчальний процес, стимулювати розумову діяльність учнів, розвивати творчість учнів та вчителів.
Реалізація проекту: уроки та виховні заходи з природничо-математичних дисциплін.
Обов’язки учасників проекту:
Відповідальна Король Т.В. – голова м/о вчителів фізико-математичних дисциплін
В середині проекту учні та вчителі природничо-математичного циклу предметівпрацюють за напрямками:
- Нестандартні уроки з біології, основ здоров’я , екології - очолює роботу вчитель біології та екології Рубіш Т.М..
- Нестандартні уроки з математики – очолює роботу вчитель математики Король Т.В.
- Нестандартні уроки з хімії - очолює роботу вчитель хімії Фелдій О.В.
- Нестандартні уроки з фізики - очолює роботу вчитель фізики Кунак Л.Д.
- Нестандартні уроки з географії - очолює роботу вчитель географії Варга А.М.
- Нестандартні уроки з інформатики - очолює роботу вчитель інформатики Стеблак Т.М.
Очікувані результати:
- Підвищення результативності навчання;
- Виховання творчих, здібних самостійно мислити і приймати рішення учнів;
- Підвищення педагогічної майстерності вчителів.
Програма проектної діяльності
Вчителів природничо-математичних дисциплін:
«нестандартні уроки: працюємо творчо»
№ з/п |
Етапи діяльності |
Виконавець |
Термін виконання |
1. |
Збір і систематизація інформації про нетрадиційні уроки |
Вчителі природничо-математичних предметів, учні |
Протягом року |
2. |
Вибір форми нестандартного уроку, підбір активних співучасників його створення. |
Вчителі природничо-математичних предметів |
Відповідно до календарно-тематичних планів |
3. |
Оформлення конспектів проведених нестандартних уроків. |
Вчителі природничо-математичних предметів |
Відповідно до календарно-тематичних планів |
4. |
Створення каталогу презентацій до уроків. |
Вчителі природничо-математичних предметів |
Протягом проектного періоду |
5. |
Проведення відкритих уроків. |
Вчителі природничо-математичних предметів |
Відповідно до календарно-тематичних планів |
6. |
Оформлення методичної скарбнички із створеними нестандартними уроками. |
Вчителі природничо-математичних предметів |
До кінця відповідного навчального року |
7. |
Розміщення на сайті школи кращих уроків в рубриці «методична робота». |
Керівник проекту, адміністратор сайту |
До кінця відповідного навчального року |
8. |
Творчі звіти м/о про роботу |
Голова м/о |
До кінця відповідного навчального року |