Мета: виявляти обдарованих дітей, об’єднати їх у творчу групу.
Основні завдання: сприяти творчій діяльності юних талантів
Напрямки роботи:
- Пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих і талановитих дітей, створення відповідних умов для їх творчого, інтелектуального, духовного розвитку вихованню патріотизму, любові до україни, поваги до народних традицій і звичаїв, національних цінностей українського народу, а також інших народів і націй.
- Забезпечення та надання можливостей юним талантам розвивати свої здібності
- Створення умов доступу молоді до освоєння комп’ютера та мережі інтернет
- Проведення освітніх та інших заходів, спрямованих на розвиток пізнавальних здібностей обдарованої молоді у сфері літератури та журналістики.
- Розробка та реалізація власних програм та проектів, спрямованих на підтримку дітей, а також участь у спільних проектах і програмах разом з ровесниками шкіл району
Термін: вересень 2012 – травень 2017 рр.
Керівник: Лукандій Б.Я., вчитель української мови та літератури
Учасники: учителі української мови та літератури, світової літератури та предметів естетичного циклу, шкільний психолог, заступник з навчально-виховної роботи, учні школи..
Характеристика проекту: дослідницький, довготривалий.
Очікувані результати: розвиток талантів творчо обдарованих дітей, видання літературного альманаху «крокус»
План реалізації проекту:
№ З/п |
Зміст роботи |
Виконавець |
Дата виконання |
1. |
Складання банку даних «обдарована дитина» |
Габовда н.е., заступник директора школи з виховної роботи, Лукандій б.я., керівник проекту |
Вересень - жовтень |
2. |
Ознайомити учнів з особливостями проектної технології, типами проектів. |
Лукандій Б.Я. |
Вересень |
3. |
Розробка програмового забезпечення виконання проекту |
Стеблак Т.М. |
Вересень |
4. |
Формування індивідуальних та групових тем учнівських проектів. |
Лукандій Б.Я. |
Жовтень |
5. |
Попереднє діагностування рівня навчальних досягнень з теми: «практична риторика», «основи віршування». |
Лукандій Б.Я., Чоп Е.І. |
Листопад |
6. |
Організація навчання за проектною технологією: |
Вчителі української мови і літератури, вчителі світової літератури |
Листопад |
Ознайомлення з особливістю навчання за проектною технологією. |
Листопад |
||
Вибір теми проекту, шляхів його реалізації |
|||
Формування робочих груп учнів |
|||
Розподіл обов’язків між учнями в групі згідно з обраною темою проекту. |
|||
Визначення типу проекту. |
|||
Консультації з питань збору та обробки інформації. |
Протягом року |
||
Оформлення та захист учнівських проектів. |
Квітень - травень |
||
7. |
Робота з джерелами літературних текстів літературних творів (словники, підручники) знань. Аналіз текстів літературних творів. |
Вчителі української мови і літератури, вчителі світової літератури |
Протягом року |
8. |
Поглиблення знань з теорії віршування, практичної риторики. |
Вчителі української мови і літератури, вчителі світової літератури |
Протягом року |
9. |
Випуск святкових номерів шкільної стінгазети |
Голод І.І. |
Щомісяця |
10. |
Забезпечення участі учнів школи у конкурсах: «найкращий читач україни». Міжнародному конкурсі знавців рідної мови ім. П. Яцика. Конкурсі - захисті дослідницьких робіт ман |
Кополовець М.Д. Вчителі української мови і літератури, вчителі світової літератури |
Протягом року |
17. |
Збирати і систематизовувати матеріал для випуску літературного альманаху «крокус» та презентація робіт учнів на сайті відділу освіти у «літературній вітальні» |
Лукандій Б.Я. |
Протягом року |
18. |
Презентація результатів |
Учні – учасники проекту, керівники проектів |
Травень 2012-2017рр |
p