Великолучківська

загальноосвітня школа I-III ступенів

Авторизація

Теги

    

Зараз на сайті

На сайті 53 гостей та відсутні користувачі

Фільтр
  • Відкритий урок з математики у 5-В класі на тему «Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами»

    Відповідно до плану роботи шкільного методичного об’єднання вчителів фізико-математичного циклу предметів було проведено відкритий урок з математики у 5-В класі на тему «Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами» (учитель Балог Тетяна Іванівна). Тип уроку – урок узагальнення і систематизації знань. Мета: удосконалити вміння учнів виконувати дії з натуральними числами, систематизувати і узагальнити знання з даної мети; розвивати логічне мислення, уміння правильно висловлювати думки, самостійно застосовувати набуті знання; виховувати інтерес до вивчення математики, відповідальність, толерантність під час роботи у групі. Учителька використала такі методи і види роботи: робота в парах і групах, навчальна гра «Закінчи речення», фізкультхвилинка «Так чи ні?», «Продовжити ланцюжок» (виконати арифметичні дії); обчислити значення виразу, обираючи зручний спосіб; усний рахунок, самостійне виконання вправи  «Хто швидше?» Доречним було використання на уроці ІКТ (медіапрезентація), цікаво перевірили виконання домашньої роботи (квітка-семицвітка із пелюсками-відповідями на завдання з домашньої роботи, а замість пелюстки залишалися літери, з яких склалося слово «молодці» для тих, хто правильно виконав усі приклади). Емоційно підвели і підсумки уроку та оцінювання: переможця (найкращого знавця теми) визначили за кількістю одержаних на уроці смайликів. Підсумок - рефлексія «Чи справдилися твої очікування від сьогоднішнього уроку?» показав, що діти об’єктивно оцінюють свої знання і роботу на уроці, та  засвідчив методичну майстерність учительки. З матеріалами відкритого уроку можна ознайомитися в категорії Вчителям (На допомогу вчителю)

  • Відкритий урок з історії стародавнього світу

    22 листопада  у 6-Б класі вчитель Севч Н. В. провела відкритий урок з історії стародавнього світу на тему  «Подорожуючи державами Передньої Азії». Метою уроку було узагальнення вивченого матеріалу розділу «Передня Азія». На уроці учні здійснили уявну подорож у часі періоду з ІІІ тис. до н. е. по ІІІ ст.. до н. е. державами Месопотамії, Сирії, Ассирії, Фінікії, Ізраїльсько-Іудейським царством та Перською державою. Подорожуючи стародавніми містами-державами вони згадали і про закони Хаммурапі, і про ассирійську армію часів Тіглатпаласара ІІІ, відтворили події однієї із біблійних притч про мудрого царя Соломона, відвідали загадкову Ніневію та могутній Вавилон. Разом із Дарієм ІІІ заглянули і на територію сучасної України, яка в той час називалася «Велика Скіфія». Усіх присутніх зачарували своєю красою та величчю Висячі сади Семіраміди – одне із семи чудес світу. Великою допомогою для вчителя стали засоби ІКТ, які дали змогу продемонструвати презентацію до уроку. Учні показали свої вміння розгадуючи кросворд по темі та виконуючи різні тестові завдання. З матеріалами відкритого уроку можна ознайомитися в категорії Вчителям (На допомогу вчителю).

     

  • Відкритий виховний захід в учнів-ромів 4-Г класу на тему "У дружнім колі"

    •                                                                               Усе, що є найкраще у дитини:

     її талант, культура, доброта -

    від тата й мами йде, і від родини!

    Незаперечна істина свята!

    Під таким девізом 20 листопада було проведено родинне свято «У дружнім колі»  для батьків та учнів 4-Г, де навчаються діти - роми (класний керівник Балог Мар’яна Юріївна)

    Мета заходу  – формувати у дітей почуття людяності, відповідальності за свої вчинки, відданості своїй справі; розширювати та поглиблювати поняття про моральну поведінку, прищеплювати любов і повагу до родинних цінностей, виховувати шанобливе ставлення  до батьків, сприяти соціалізації дітей-ромів у суспільстві.

    У святково прибраному залі зібралися учні, вчителі, батьки дітей. Линули  хвилюючі слова про родину, маму і тата, любов до рідної землі, а пісні у виконанні дітей ( «Молитва за маму»,  «Усмішка»,  «Люблю я Україну», «Моя школа»  та ін.) схвилювали серця всіх присутніх. На екран проектувалися фото про шкільне життя 4-Г, родинні світлини, що викликало особливе захоплення гостей.

    Лакатош Микола, пастор церкви, та батьки щиро дякували дирекції школи, учителям, що працюють з  їх діточками, за  благородну щоденну працю.  А на закінчення свята всі діти за свої старання одержали солодкі подарунки.

    переглянути фотоальбом

  • Відкритий урок з української літератури

    15 листопада у 9-Г класі  вчитель Лукандій Б. Я. провела відкритий урок «Пізнаєш істину – ввійде у кров твою сонце».  Це був підсумковий урок за творчістю Григорія Сковороди. Учні згадали відомості про життя філософа та письменника, аналізували його твори, декламували поезії напам’ять, удосконалили вивчене з теорії літератури. Великою допомогою для вчителя стали засоби ІКТ, які дали змогу продемонструвати презентацію до уроку. Свої акторські здібності розкрив Левдер Михайло, який був у ролі Григорія Сковороди. Мов справжні артисти, грали Драга Василь (спудей) та Кабацій Наталія (кохана філософа). Усіх присутніх зачарувала своїм співом Герцак Ніколетта, яка виконувала акапельно «Всякому городу нрав і права». Учні показали своє вміння логічно мислити, грамотно висловлювати власні думки. Такі уроки, без сумніву, виховують в учнів любов до художньої літератури, повагу до її творців. З матеріалами відкритого уроку можна ознайомитися в категорії Вчителям (На допомогу вчителю).

  • Соціальний волонтерський проект «Від серця до серця»

    (за напрямком «добро починається з тебе»)

    Мета проекту: викликати в учнів ціннісне ставлення до ближнього свого, спонукати гімназистів до милосердних вчинків, людяності, любові. Прищепити і розвивати моральні почуття, міцні переконання, поводитись згідно з моральними нормами.

    Проектний період: з вересня 2011 року по травень 2012 року.

    Учасники проекту: гімназисти, педагог-організатор, гімназійний парламент, практичний психолог, класні керівники, заступник директора по навчально-виховній роботі, вихованці школи-інтернату, ветерани.

    Мета проекту:

    • Прагнення привернути увагу гімназистів до волонтерського руху;
    • Спільний пошук нових моделей та рішень;
    • Безпосереднє спілкування учасників проекту між собою;
    • Отримання нових навичок та досвіду допомоги;
    • Нові знайомства й можливість перебування в колі друзів-волонтерів;
    • Розвиток колективізму, поняття дружби, взаємопідтримки;
    • Організацію святкових програм до дня вчителя, дня святого Миколая, Різдва, Великодня.

    Девіз проекту: «добро - не наука, а дія!»

    Цільова стратегія проекту:

    Актуалізація проблем дитинства в сучасному світі. Організація конкретних дій, направлених на вирішення існуючих проблем у сфері життя дітей, позбавлених батьківського піклування.

    Провідна ідея проекту:

    Привернути увагу громадськості до проблем дітей, позбавлених батьківського піклування.

    Пріоритетні ідеї:

    • Милосердя;
    • Людяність;
    • Гуманізм;
    • Доброта;
    • Толерантність;
    • Небайдужість.

    Стратегічне завдання проекту:

    Розв’язання проблем дитинства: активізувати, сприяти позитивному рішенню через співпрацю волонтерів-гімназистів та вихованців і працівників школи-інтернату.

    • Проект вирішує такі завдання:
    • Налагоджує контакти з структурами, що залучені до проекту;
    • Об’єднує зусилля дітей і дорослих у практичній діяльності і спілкуванні;
    • Дає можливість дитині відчути причетність до розв’язання важливих проблем;
    • Сприяє обміну досвідом і інформацією;
    • Пропагує права дітей.

    Основні характеристики, принципи побудови й участі в проекті:

    Статус проекту:

    Постійно діючий, соціальний. Здійснюється шляхом співпраці волонтерів – гімназистів та вихованців школи –інтернату.

    Загальні принципи:

    • Добровільність участі в проекті;
    • Свобода спілкування;
    • Партнерство, рівноправна співпраця дітей різного віку та дорослих;
    • Повага до поглядів, ідей, підходів у діяльності учасників проекту.

    Основні психолого-педагогічні і методологічні принципи проекту:

    • Особистісно-діяльний підхід, визнання самоцінності особистості дитини, сприйняття її як суб’єкта діяльності;
    • Партнерство, рівноправна співпраця, де голоси дітей та дорослих рівнозначні.

    Основний метод проету – метод змістовної дії та позитивного результату.

    Учасники проекту:

    Учасниками проекту можуть стати гімназисти та вчителі, які відгукнуться на ідеї проекту, батьки гімназистів, рухи, спільні громадські організації.

    Проект має свою символіку та атрибутику (вироблені й призначені на конкурсній основі):

    • Емблему;
    • Символ.

    Засоби реалізації проекту:

    • Матеріальна допомога дітям, ветеранам;
    • Відвідування вихованців, творчі справи для них;
    • Спільні рухові ігри, участь в акціях, справах тощо.

    Обов’язки учасників проекту:

    Відповідальний – Кумечко У.О. – педагог-організатор мукачівської гімназії.

    Всередині проекту члени гімназійного парламенту волонтери поділяються за групами:

    • «фінансисти» - відповідають з збір та розподіл коштів на реалізацію проекту (3 гімназиста);
    • «волонтерський рух» - відповідають за підготовку та проведення вистав (5 гімназистів);
    • «гравці» - відповідають за підготовку та проведення рухових ігор для дітей (2 гімназисти).

    Допомогу в реалізаціях проекту здійснюють:

    • Батьківська громада гімназії;
    • Адміністрація.

    Очікувані результати:

    • Конкретна матеріальна допомога дітям та ветеранам та моральна підтримка;
    • Позитивний вплив на волонтерів та дітей в процесі спілкування;
    • Залучення учнів до благодійних акцій;
    • Виховання в волонтерів-гімназистів високих моральних якостей.

    Оцінка проекту:

    • Оцінювання роботи волонтерів оцінюється раз в квартал самими учасниками проекту.
    • Інформація про хід проекту подається у вигляді звіту, який готує відповідальна особа.

    Бюджет:

    Залежно від зібраних благочинних внесків учнями та батьками ліцею.

    Циклограма проектної діяльності волонтерського руху «від серця до серця»

    № з/п

    Етапи діяльності

    Зміст діяльності

    Примітка

    1.

    Підготовка. Визначення теми і мети проекту, завдань, розподіл волонтерів за групами. Обґрунтування актуальності проблеми. Планування роботи.

    Учні: обговорення, визначення обов’язків. Практичний психолог, педагог-організатор: пропозиції щодо вибору проблеми . Учитель: мотивація, ознайомлення з положенням проекту.

    Вересень 2011 року

    2.

    Планування:

    Складання карти інтересів, визначення джерел;

    Встановлення критеріїв оцінки результату і процесу;

    Визначення мети проекту, дата реалізації.

    Учні: формулюють завдання і виробляють план дій.

    Учитель: коректує, пропонує, висуває пропозиції.

    Жовтень 2011 року

    3.

     

     

    3.1

    Реалізація проекту:

    Робота з

     

    Відвідування школи-інтернату з метою залучення до спільних рухових ігор волонтерів та дітей.

    Учні: вивчають особливості спілкування з меншими дітьми, розробляють сценарій рухових занять. Проводять ігри, спілкуються з дітьми.

    Учитель: спостерігає непрямо керує діяльністю.

    Педагог-організатор, практичний психолог:

    Спостерігають, допомагають в організації ігор.

    Іі тиждень листопад 2011 року

    3.2

    Збір коштів на проведення акції «святий Миколай! Ти мене не забувай!». Виступ перед вихованцями школи-інтернату з виставою «різдвяні наспіви!» передача подарунків дітям.

    Учні: збирають кошти, готують святкову програму, закупляють подарунки.

    Учитель: корегує діяльність гімназистів-волонтерів.

    І-ііі тиждень грудня 2011 року

    4.

    Відвідування школи-інтернату з виставою «новий рік – на поріг!». Передача дитячого харчування, засобів гігієни, тощо.

    Учні: підготовка вистави, костюмів.

    Учитель: координує фінансову діяльність учасників проекту.

    Iv тиждень грудня 2011 року

    5.

    Аналіз діяльності учасників проекту за і півріччя.

    Учні: аналізують зроблене, оцінюють свою діяльність.

    Учитель: корегує, радить.

    Кінець грудня

    2011 року

    6.

    Проведення спільного заняття з малювання, ігри.

    Учні: готують ігри, малюють. Учитель: спостерігає, допомагає.

    Кінець січня 2012 року

    7.

    Обговорення на загальних зборах учасників проекту співпраці, визначення перешкод, проблем, пошуки їх вирішення.

    Учні: аналізують свою діяльність.

    Учитель: бере участь у колективному обговоренні, радить.

    І тиждень лютого 2012 року

    8.

    Відвідування школи-інтернату напередодні великодня (виготовлення крашанок, ігри).

    Учні, учитель та вихователі беруть участь у колективних іграх, конкурсах.

    Квітень 2012 року

    9.

    Подання й оцінка результатів (у вигляді письмового завіту ) та оцінка діяльності волонтерського руху.

    Учні та учитель обговорюють та оцінюють спільну діяльність, розробляють план дій на наступний проектний період.

    Травень 2012 року

     

  • Проект «Шкільна родина»

    (тандем родинних та освітніх традицій)

    Мета проекту: забезпечення умов для продуктивної співпраці родини та школи шляхом розвитку шкільних та родинних традицій.

    Проектний період:  2012 - 2013 н.р.

    Учасники проекту:

    Педагогічний колектив школи, батьківська громада.

    Провідна ідея проекту: родина, школа, учнівський колектив, педагогічний колектив – партнери, які передають новому поколінню цінності, набуті попередніми поколіннями.

    Стратегічні завдання проекту:

    • Створення продуктивного творчого простору для реалізації проекту;
    • Створення банку заходів по відродженню та збереженню сімейних та шкільних  традицій;
    • Щорічне проведення шкільних заходів спільно із батьківською громадою (звіт директора школи, день матері, день толерантності, спортивні змагання та ін.);
    • Безперервна робота психологічного консультпункту щодо проблем батьків і дітей;
    • Проведення анкетування, тестування, досліджень щодо подальшого розвитку проекту;
    • Залучення батьків до вирішення шкільних проблем різного характеру;
    • Створення благодійного фонду підтримки діяльності школи.

    Загальні принципи:

    • Добровільність;
    • Партнерство, рівноправна співпраця учнів, батьків та педагогічного колективу;
    • Повага до учасників проекту, підходів у їхній діяльності.

    Мета проекту: забезпечити умови для продуктивної співпраці сім’ї та школи через розвиток шкільних, сімейних та національних традицій

    Завдання проекту:

    • Розробити сценарії сімейних свят, заходів та забезпечити їх проведення;
    • Проводити спільні конференції, екскурсії, які б зміцнювали в свідомості учнів та їх батьків поняття родинного простору;
    • Проводити консультації щодо організації загальних заходів;
    • Залучати громадські організації до участі в проекті.
    • Особливості даного проекту засновані на розвитку традицій школи, реалізації творчих здібностей учнів, батьків, що сприяє збереженню та укріпленню тандему сім’ї та школи.
    • Даний проект направлений на створення в школі умов, які сприяють розвитку індивідуальності, її визнанні, самовираженні, спілкуванні, в психологічній підтримці, у взаєморозумінні батьків та дітей, у тісній співпраці учня та вчителя.

    Очікувані результати:

    • Збільшення кількості батьків, які беруть активну участь у житті школи;
    • Організація та проведення спільних масових заходів;
    • Створення «книги подяки», інформаційного стенду «шкільна родина»;
    • Проведення психологічних консультацій для батьків та школярів протягом навчального року;
    • Залучення випускників школи до тісної співпраці.

    Механізми реалізації проекту:

    Інформаційно-проектний етап:

    • Розробка гімназійних заходів;
    • Надання допомоги батькам з питань виховання дітей за допомогою сімейних традицій;

    Проектно-конструктивний етап:

    • Розвиток різноманітних форм співпраці гімназії та родини;
    • Розвиток взаємодії в рамках спільних заходів;

    Аналітико-перспективний етап:

    • Моніторинг педагогічної компетентності батьків;
    • Розробка методичних рекомендацій щодо родинного виховання;
    • Активізація діяльності батьківської громади у вирішенні проблем з питань батьків і дітей;
    • Передача досвіду на рівні району.

    Циклограма проектної діяльності 

    № п/п

    Етапи діяльності

    Зміст діяльності

    Примітка

    1.

    Підготовка. Визначення мети проекту, завдань, розподіл обов’язків. Обгрунтування актуальності проблеми. Планування роботи.

    Обговорення, визначення завдань, пропозицій по реалізації, ознайомлення з макетом проекту.

    Вересень 2012 року

    2.

    Планування:

    Складання плану роботи;

    Створення карти інтересів;

    Установлення критеріїв оцінки результату і процесу.

    Формулювання завдань, вироблення плану дій, корекція, пропозиції щодо планування.

    Жовтень 2012 року

    3.

    Збереження та введення традицій школи

    Створення книги про випускників школи

    Постійно

    4.

    Розвиток пізнавального інтересів школярів

    Зустріч з цікавими людьми нашого села, батьками учнів, випускниками школи

    Протягом 2012‑2013 н.р.

    5.

    Психологічні тренінги для батьків.

    Формування психологічно здорового клімату в сім’ї.

    Протягом 2012‑2013 н.р.

    6.

    Спільна діяльність у волонтерському русі

    Організація допомоги вихованцям дитячого будинку та благодійній лікарні у с.ракошино

    Протягом 2012‑2013 н.р.

    7.

    Розвиток творчого потенціалу учнів

    Виставки, конкурси, випуск стіннівок, плакатів.

    Протягом 2012‑2013н.р.

    8.

    Розвиток традицій родини та школи

    Організація сімейних свят («день матері», «кулінарія народів світу», «родинні світлини»).

    Постійно

    9.

    Виховання поваги до багатодітних родин

    Форум багатодітних родин  школи

    Травень 2013 року ( до дня матері)

    10.

    Підвищення педагогічної компетентності батьків

    Круглі столи, тематичні бесіди, тренінги, анкетування.

    Постійно

    11.

    Організація спільного відпочинку учнів, батьків, педагогічного колективу

    Екскурсії туристичними стежками рідного краю

    Під час канікул 2012-2013 н.р.

    12.

     

    Збереження шкільних традицій

     

    Проведення традиційних шкільних свят та заходів

    Протягом 2012‑2013 н.р.

     

    Проведення зустрічі з випускниками школи

    13.

    Формування дослідницько-пошукових навичок – участь учнів у підготовці та захисті творчих  та науково-дослідницьких робіт у ман за напрямами «історичне краєзнавство»

    Проектування творчих робіт.

    До січня 2013 року

    14.

    Збереження сімейних традицій.

    Презентації родинних раритетів, фотографій.

    Листопад 2012 року

    15.

    Подання й оцінка результатів, формулювання висновків.

    Обговорення.

    Травень 2013 року

    Перспективи розвитку проекту:

    подальший розвиток проекту «шкільна родина» спрямований на оновлення виховної системи школи, створення в закладі виховного простору, де задіяні три сторони: батьки, учні і вчителі. Проект може бути доповнений збіркою сценаріїв, заходів, методичних рекомендацій.

  • Проект «Сучасна шкільна бібліотека»

    Мета програми: сприяти реалізації державної політики в галузі освіти; допомогти сучасному учню зрозуміти, що книга є найавторитетнішим джерелом інформації; реформувати бібліотеку в таку, яка б включала як традиційні носії інформації, так і сучасні технології.

    Основні завдання роботи бібліотеки:

    • Прищеплювати дитині любов до книги, навчати учнів-читачів користуватися бібліотекою, її фондами, довідково-бібліографічним апаратом;
    • Прищеплювати учням і іншим користувачам бібліотеки навички інформаційної культури;
    • Донести до всіх користувачів бібліотеки значення інформації для особистого розвитку;
    • Навчити дітей користуватися інформацією з різних носіїв інформації, як традиційних, так і нетрадиційних;
    • Забезпечити вільний і демократичний доступ до інформації;

    Оперативне і повноцінне забезпечення інформаційних потреб школи – одна з основних функцій сучасної шкільної бібліотеки. Крім того, бібліотека-не лише інформаційний центр, вона є культурним центром школи. Від бібліотечного інформування залежить стан навчально-виховного процесу. Новий зміст і характер навчання залежить від завдань, які ставить перед собою бібліотека, від форм і методів її роботи.

    Пріоритетні напрямки роботи:

    • Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу;
    • Надання інформаційно-методичної допомоги учням і педагогам в оволодінні основами наук і організації навчально-виховного процесу;
    • Формування особистості з високим рівним громадянської свідомості, належними правовими нормами;
    • Формування у дітей стійкої поваги до книги;
    • Підвищення ролі бібліотеки у навчально-виховному процесі, створення умов, які сприятимуть наближенню рівня навчання до європейських і світових стандартів, творчим пошукам учителів та розвитку здібностей учнів;
    • Формування правової культури читачів, громадськості та патріотизму, пробудження читацької цікавості до історії україни та краєзнавству, пропаганда конституції україни та  законів нашої держави;
    • Формування національної свідомості, розвиненої духовності, моральної, художньо-естетичної, трудової, фізичної, екологічної освіти, всебічне сприяння підвищенню педагогічної майстерності вчителів шляхом пропаганди педагогічної літератури та інформації про неї, удосконалення традиційних та опанування нових бібліотечних технологій та форм масової та індивідуальної роботи, заснованій на особистісно – орієнтованому підході до дитини, розширення  бібліотечно-інформаційних послуг;
    • Систематична робота по збереженню, зміцненню та розширенню книжкових фондів;
    • Розширення книжкових фондів засобами проведення доброчинних акцій «подаруй бібліотеці книгу», «підтримай шкільну бібліотеку»

    Термін виконання програми:  2012 - 2017 рр

    Керівник проекту: Кополовець М.Д., зав. шкільною бібліотекою

    Учасники проекту: адміністрація школи, бібліотекарі, учителі, учні, батьки учнів.

    Заходи з реалізації проекту

    «сучасна шкільна бібліотека»

    З/п

    Зміст роботи

    Дата виконання

    Відповідальні

    Примітка

    1.

    Поповнювати фонди бібліотеки новою літературою. При комплектації звертати увагу на запити читачів, рекомендації періодики.

    Постійно

    Бібліотекарі, директор школи

     

    2.

    Систематично проводити доброчинні акції «подаруй бібліотеці книгу».

    Щорічно

    Бібліотекар, класні керівники

     

    3.

    Залучати спонсорські кошти на підписку періодичних видань.

    Щорічно

    Бібліотекарі, директор школи

     

    4.

    Забезпечити доступ до всесвітньої інформаційної мережі internet.

    2013

    Директор школи

     

    5.

    Створити список рекомендованих web – сайтів.

    2012

    Бібліотекарі

     

    6.

    Створити електронний бібліотечний каталог, банк даних аудіо і відео навчальних матеріалів.

    2012-2013

    Бібліотекарі

     

    7.

    Створити електронну систему обліку книжкового фонду відповідно до встановленого порядку.

    2014

    Бібліотекарі

     

    8.

    Створити електронну базу даних користувачів шкільної бібліотеки

    2013

    Бібліотекарі

     

    9.

    Брати активну участь у всеукраїнській акції «живи, книго!».

    Щорічно

    Бібліотекар, класні керівники

     

    10.

    Пропагувати літературу шляхом проведення масових заходів, свят спільно з педагогічним колективом, батьками.

    Постійно

    Педагог-організатор, бібліотекар, вчителі

     

    11.

    Проводити  тижні книги

    Щорічно

    Бібліотекарі, заступник з виховної роботи

     

    12.

    Проводити тренінги для батьків та учнів школи з питань  розвитку читацьких інтересів дітей

    Щорічно

    Психолог

     

    width=

  • Проект літературна майстерня «Крокус»

    Мета: виявляти обдарованих дітей, об’єднати їх у творчу групу.

    Основні завдання: сприяти творчій діяльності юних талантів

    Напрямки роботи:

    • Пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих і талановитих дітей, створення відповідних умов для їх творчого, інтелектуального, духовного розвитку вихованню патріотизму, любові до україни, поваги до народних традицій і звичаїв, національних цінностей українського народу, а також інших народів і націй.
    • Забезпечення та надання можливостей юним талантам розвивати свої здібності
    • Створення умов доступу молоді до освоєння комп’ютера та мережі інтернет
    • Проведення освітніх та інших заходів, спрямованих на розвиток пізнавальних здібностей обдарованої молоді у сфері літератури та журналістики.
    • Розробка та реалізація власних програм та проектів, спрямованих на підтримку дітей, а також участь у спільних проектах і програмах разом з ровесниками шкіл району

    Термін: вересень 2012 – травень 2017 рр.

    Керівник: Лукандій Б.Я., вчитель української мови та літератури

    Учасники: учителі української мови та літератури, світової літератури та предметів естетичного циклу, шкільний психолог, заступник з навчально-виховної роботи, учні школи..

    Характеристика проекту: дослідницький, довготривалий.

    Очікувані результати: розвиток талантів творчо обдарованих дітей, видання літературного альманаху «крокус»

    План реалізації проекту:

    З/п

    Зміст роботи

    Виконавець

    Дата виконання

    1.

    Складання банку даних «обдарована дитина»

    Габовда н.е., заступник директора школи з виховної роботи,

    Лукандій б.я., керівник проекту

    Вересень - жовтень

    2.

    Ознайомити учнів з особливостями проектної технології, типами проектів.

    Лукандій Б.Я.

    Вересень

    3.

    Розробка програмового забезпечення виконання проекту

    Стеблак Т.М.

    Вересень

    4.

    Формування індивідуальних та групових тем учнівських проектів.

    Лукандій Б.Я.

    Жовтень

    5.

    Попереднє діагностування рівня навчальних досягнень з теми: «практична риторика», «основи віршування».

    Лукандій Б.Я.,

    Чоп Е.І.

    Листопад

    6.

    Організація навчання за проектною технологією:

    Вчителі української  мови і літератури, вчителі світової літератури

    Листопад

    Ознайомлення з особливістю навчання за проектною технологією.

    Листопад

    Вибір теми проекту, шляхів його реалізації

    Формування робочих груп учнів

    Розподіл обов’язків між учнями в групі згідно з обраною темою проекту.

    Визначення типу проекту.

    Консультації з питань збору та обробки інформації.

    Протягом року

    Оформлення та захист учнівських проектів.

    Квітень - травень

    7.

    Робота з джерелами літературних текстів літературних творів (словники, підручники) знань. Аналіз текстів літературних творів.

    Вчителі української  мови і літератури, вчителі світової літератури

    Протягом року

    8.

    Поглиблення знань з теорії віршування, практичної риторики.

    Вчителі української  мови і літератури, вчителі світової літератури

    Протягом року

    9.

    Випуск святкових номерів шкільної стінгазети

    Голод І.І.

    Щомісяця

    10.

    Забезпечення участі учнів школи у  конкурсах:

    «найкращий читач україни».

    Міжнародному конкурсі знавців рідної мови ім. П. Яцика.

    Конкурсі - захисті дослідницьких робіт ман

     

    Кополовець М.Д.

    Вчителі української  мови і літератури, вчителі світової літератури

    Протягом року

    17.

    Збирати і систематизовувати матеріал для випуску літературного альманаху «крокус» та презентація робіт учнів на сайті відділу освіти у «літературній вітальні»

    Лукандій Б.Я.

    Протягом року

    18.

    Презентація результатів

    Учні – учасники проекту, керівники проектів

    Травень 2012-2017рр

    p

  • Навчальний проект «Нестандартні уроки: працюємо творчо»

    Методичне об’єднання вчителів природничих та фізико-математичних предметів

    Мета проекту: активізація пізнавальної діяльності учнів, виховання освічених, здатних самостійно мислити і швидко орієнтуватись в життєвих ситуаціях, звільнених від комплексів та стереотипів людей; стимулювання творчості вчителя та його вихованців; розвиток співробітництва учнів один з одним і з вчителем; створення позитивної мотивації навчальної діяльності.

    Проектний період: з вересня 2012 по травень 2014року

    Учасники проекту: вчителі природничих та фізико-математичних предметів, учні 5-11 класів.

    Девіз проекту: «шлях творчості є чарівним шляхом, адже він перетворює нас».

    Цільова стратегія проекту: зробити учнів активними учасниками навчального процесу, використовуючи нетрадиційні форми і методи навчання

    Провідна ідея проекту: творчість учня і вчителя під час навчального процесу зробить навчання цікавим, продуктивним, поширить та поглибить знання учнів з предметів, активізуючи їх навчальну діяльність.

    Стратегічне завдання проекту: активізувати навчальний процес, стимулювати розумову діяльність учнів, розвивати творчість учнів та вчителів.

    Реалізація проекту: уроки та виховні заходи з природничо-математичних дисциплін.

    Обов’язки учасників проекту:

    Відповідальна Король Т.В. – голова м/о вчителів фізико-математичних дисциплін

    В середині проекту учні та вчителі природничо-математичного циклу предметівпрацюють за напрямками:

    • Нестандартні уроки з біології,  основ здоров’я , екології - очолює  роботу вчитель біології та екології Рубіш Т.М..
    • Нестандартні уроки з математики – очолює роботу вчитель математики Король Т.В.
    • Нестандартні уроки з хімії - очолює роботу вчитель хімії Фелдій О.В.
    • Нестандартні уроки з фізики - очолює роботу вчитель фізики Кунак Л.Д.
    • Нестандартні уроки з географії - очолює роботу вчитель географії Варга А.М.
    • Нестандартні уроки з інформатики - очолює роботу вчитель інформатики Стеблак Т.М.

    Очікувані результати:

    • Підвищення результативності навчання;
    • Виховання творчих, здібних самостійно мислити і приймати рішення учнів;
    • Підвищення педагогічної майстерності вчителів.

    Програма проектної діяльності

    Вчителів природничо-математичних дисциплін:

    «нестандартні уроки: працюємо творчо»

    № з/п

    Етапи діяльності

    Виконавець

    Термін виконання

    1.

    Збір і систематизація інформації про нетрадиційні уроки

    Вчителі природничо-математичних предметів, учні

    Протягом року

    2.

    Вибір форми нестандартного уроку, підбір активних співучасників його створення.

    Вчителі природничо-математичних предметів

    Відповідно до календарно-тематичних планів

    3.

    Оформлення конспектів проведених нестандартних уроків.

    Вчителі природничо-математичних предметів

    Відповідно до календарно-тематичних планів

    4.

    Створення каталогу презентацій до уроків.

    Вчителі природничо-математичних предметів

    Протягом проектного періоду

    5.

    Проведення відкритих уроків.

    Вчителі природничо-математичних предметів

    Відповідно до календарно-тематичних планів

    6.

    Оформлення методичної скарбнички із створеними нестандартними уроками.

    Вчителі природничо-математичних предметів

    До кінця відповідного навчального року

    7.

    Розміщення на сайті школи кращих уроків в рубриці «методична робота».

    Керівник проекту, адміністратор сайту

    До кінця відповідного навчального року

    8.

    Творчі звіти м/о про роботу

    Голова м/о

    До кінця відповідного навчального року

  • Проект «Навчальний шкільний кабінет та робоче місце вчителя»

    Мета проекту: створення комфортного середовища, що максимально сприяє успішності навчально-виховного процесу, забезпечує виконання вимог до охорони здоров’я, безпеки діяльності вчителя та учнів.

    Проектний період:  вересень 2012 року – травень 2013 року

    Учасники проекту: адміністрація, вчителі – завідуючі кабінетами, учні школи, батьківські комітети класів

    Керівник проекту: директор школи Рубіш Н.І.

    Передумови впровадження проекту:

    • Створення хорошого кабінету і його подальший цілеспрямований, поступовий розвиток – запорука успішного навчання.

    Для забезпечення ефективної роботи в кабінеті вчитель дає самооцінку обладнанню кабінету за таким критеріями:

    • Аналіз умов, обладнання, дидактичного наповнення кабінету на основі співставлення з еталонною типовою моделлю навчального кабінету;
    • Виділення елементів, рівень яких не відповідає нормативним вимогам;
    • Виділення елементів, брак або відсутність яких може бути відтворена самостійно;
    • Планування поетапного розвитку кабінету у відповідності із загальним планом розвитку гімназії;
    • Оцінка наявних ресурсів та резервів, необхідних для цілеспрямованої роботи кабінету.
    • Формою завершення самооцінки є складання його паспорту.

    Завдання проекту:

    • Створення передумов для вирішення вчителем навчальної, виховної та розвиваючої складових навчально-виховного процесу, а саме:
    • Організації індивідуального та диференційованого навчання;
    • Реалізації практичної та творчої складових змісту навчання;
    • Забезпечення поглибленого вивчення предметів;
    • Організації гурткової роботи на базі навчального кабінету;
    • Проведення засідань шкільних методичних об’єднань;
    • Індивідуальної підготовки вчителя до занять та підвищення його науково-методичного рівня.

    Ідея проекту: кабінет повинен бути затишний, обладнаний технічними засобами навчання, світлим, комфортним, в ньому все повинно гармонійно поєднуватись.

    Зміст проекту:

    Роботою кабінету керує завідувач, якого призначає директор школи.

    Завідувач:

    Несе повну відповідальність за упорядкування, зберігання та використання навчально-наочних посібників, обладнання мі інших матеріальних цінностей;

    Оснащує кабінет відповідно до вимог;

    Складає перспективний план оснащення кабінету засобами навчання та шкільним обладнанням за погодженням з директором школи, забезпечує дотримання в кабінеті правил електричної та пожежної безпеки, чистоти та порядку, систематично веде відповідну документацію.

    Кабінет оснащується меблями 2-3 розмірів відповідно до росту школярів. На одній стіні висять стенди з довідковим матеріалом, основними формулами, правилами. Один із стендів – із змінною інформацією («готуємось до знз», варіантами різноманітних контрольних та  олімпіадних задач тощо). Заголовки до всіх постійних і змінних стендів оформлені в єдиному стилі. Впродовж задньої стіни кабінету розташовані шафи для зберігання роздаткового матеріалу, творчих робіт та учнівських презентацій, результатами (дипломи та грамоти) дослідницьких робіт. Тут же знаходиться необхідна література з відповідного предмета, систематизована відповідно до каталогу, періодична преса. Окреме місце виділено для наочності, виготовленої руками учнів.

    На вікнах – легкі штори, які не перешкоджають доступу сонячного освітлення. Наявне також спецзатемнення для вікон, щоб забезпечити належну роботу проектора.

    Кабінет оснащено інтерактивною дошкою. Наявність у кабінетах мультимедійної дошки і стаціонарного проектора полегшить використання інноваційних та інтерактивних технології у навчально-виховному процесі, які пов’язані із використанням комп’ютера та комп’ютерного обладнання, що сприятиме підвищенню якості надання освітніх послуг.

    Кабінети математики і фізики обладнанні дошкою, що має п’ять робочих площ, на одній із них графічна сітка для побудови графіків, а середня частина дошки використовується для демонстрації екранно-звукових засобів навчання.

    Робоче місце вчителя обладнане персональним комп’ютером.

    Портрети видатних вчених – невід’ємна частина інтер’єру кабінету. Вони прикрашають візуальний ряд задньої стіни і не відволікають на себе уваги учнів.

    Кабінети озеленені вазонами, які найбільш оптимальні для шкільних приміщень та безпеки дітей, і такі, що підвищують вологість та вміст кисню. Для розміщення великої кількості вазонів використовуються навісні полиці та підставки.

    Циклограма роботи 

     

    № з\п

    План діяльності

    Учасники проекту

    Термін

    1.

    Оформлення:

    Паспортів кабінетів;

    Актів-дозволів на експлуатацію кабінетів;

    Кутків з техніки безпеки.

    Завідуючі кабінетами

    Вересень, постійно

    2.

    Оформлення картотеки:

    Періодичних видань;

    Навчальної літератури;

    Методичної літератури;

    Довідкової літератури;

    Художньої літератури.

    Завідуючі кабінетами

    Вересень, постійно

    3.

    Оформлення підписку на періодичну пресу.

    Учителі відповідних предметів

    Грудень, червень - щорічно

    4.

    Створення групи учнів - фітодизайнерів для озеленення кабінетів та догляду за рослинами.

    Завідуючі кабінетами, учні , батьки

    Листопад, постійно

    5.

    Організувати роботу ініціативних груп гімназистів для оформлення та розмноження навчально-методичних матеріалів.

    Завідуючі кабінетами, заступник директора з навчально-виховної роботи

    Протягом навчального року

    6.

    Систематизація матеріалів предметних олімпіад

    Завідуючі кабінетами

    Листопад

    7.

    Придбання комплектів парт для кабінетів

    Директор, спонсори,

    Батьківська громадськість

    Протягом 2012‑2017 рр

    8.

    Обладнання кабінетів інтерактивними дошками та стаціонарними мультимедійними проекторами.

    Директор, спонсори,

    Батьківська громадськість

    Протягом 2012‑2017 рр

    9.

    Обладнати робоче місце вчителя персональним комп'ютером.

    Директор школи

    Протягом 2012‑2017 н.p.

    10.

    Поповняти кабінети настільними іграми для відпочинку під час перерв (шахи, шашки, пазли, математичні головоломки і т.д.).

    Завідуючі кабінетами, учні школи, батьківські комітети класів

    Постійно

    11.

    Провести акцію «подаруй книгу кабінету».

    Учні школи, батьки

    Постійно

    12.

    Провести атестацію навчальних кабінетів згідно положення (додається).

    Тимчасова атестаційна комісія

    Серпень, щорічно

    13.

    Створити відеотеку кращих уроків вчителів, на яких відображено використання інноваційних методів навчання.

    Завідуючі кабінетами, заступник директора

    Щорічно

    14.

    Створити методичну скарбничку кращих уроків та дидактичних матеріалів.

    Завідуючі кабінетами, заступники директора

    Постійно

    15.

    Проводити огляд кабінетів

    Адміністрація

    2 рази на рік

    Очікувані результати:

    Створення оптимального робочого місця вчителя дасть можливість вдосконалити форми і методи навчально-виховної діяльності, покращити рівень викладання предмета та забезпечити високий рівень навченості учнів

    Форма завершення проекту:

    Створення комісії з представників адміністрації, вчителів, учнів школи та батьків для визначення кращого шкільного кабінету. Матеріальна винагорода вчителю-переможцю. Перехід на кабінетну систему навчання.