Новини школи

Відкритий урок з хімії у 8-Б класі

( 8 Голоси (ів) ) 

Відповідно до плану роботи шкільного методичного об’єднання вчителів предметів природничого циклу було проведено відкритий урок з хімії у 8-Б класі (учитель – Фелдій Ольга Василівна)

Тема. Генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук.

Мета уроку:

  • розкрити взаємозв’язок явищ у природі на прикладі взаємоперетвореньодних класів речовин на інші; узагальнити знання про неорганічні речовини та їх властивості;
  • розвивати вміння порівнювати склад і властивості речовин, класифікувати речовини й реакції, встановлювати генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук, продемонструвати зв'язок хімії з життям;
  • виховувати культуру спілкування, вміння працювати в колективі та самостійно,формувати науковий світогляд учнів, бережливе ставлення до техніки й обладнання, розвивати інтерес до навчання.

Зміст, мета і тип даного уроку (урок-гра) повністю відповідають вимогам навчальної програми.

На попередніх уроках і при виконанні домашнього завдання учні мали можливість поглиблювати свої знання з даної теми шляхом використання різних видів робіт.

При проведені уроку Фелдій О.В. дотримувалася загальнодидактичних вимог: намагалася визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог шкільної програми, враховуючи підготовку учнів; вибрала найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів. Доцільно використано наочність і технічні засоби навчання, які знаходяться в кабінеті.

До уроку ввійшли завдання, за допомогою яких можна було перевірити теоретичні знання за темою «Основні класи неорганічних сполук», а також уміння застосувати їх на практиці.. Ці види завдань подавалися в ігровій формі, що стимулювало уяву дітей і бажання якнайшвидше, а головне – правильно виконати кожне із завдань, як-от:

  1. Їх розшукує Інтерпол (Визначення класу неорганічних сполук, розв’язування задачі на визначення елемента)
  2. Встановлюємо громадянство (Розподіл речовин по класам )
  3. Увага! Розшук! (Лабораторний дослід. Визначення за допомогою індикатора кислоти і лугу.)
  4. Обережно, невідомий пакунок (За описом речовини визначити її.)
  5. Перевіримо інтуїцію  (Вимірювання об’єму рідини за допомогою мірного циліндра.)
  6. Елементарно..! ( Ознайомлення з властивостями різних речовин.)
  7. Генетична експертиза (Тренувальні вправи написання рівнянь реакцій за ланцюжками перетворень.)
  8. Детектор брехні (Гра «Так» або «ні» )

Урок повністю відповідає віковим особливостям учнів.

Учні показали вміння та навички щодо визначення основних класів неорганічних сполук, а також правильного застосування знань про властивості речовин при розв’язуванні експериментальних та розрахункових задач, виконанні тренувальних вправ.