Відповідно до плану роботи шкільного методичного об’єднання вчителів предметів природничого циклу було проведено відкритий урок з хімії у 8-Б класі (учитель – Фелдій Ольга Василівна)
Тема. Генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук.
Мета уроку:
- розкрити взаємозв’язок явищ у природі на прикладі взаємоперетвореньодних класів речовин на інші; узагальнити знання про неорганічні речовини та їх властивості;
- розвивати вміння порівнювати склад і властивості речовин, класифікувати речовини й реакції, встановлювати генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук, продемонструвати зв'язок хімії з життям;
- виховувати культуру спілкування, вміння працювати в колективі та самостійно,формувати науковий світогляд учнів, бережливе ставлення до техніки й обладнання, розвивати інтерес до навчання.
Зміст, мета і тип даного уроку (урок-гра) повністю відповідають вимогам навчальної програми.
На попередніх уроках і при виконанні домашнього завдання учні мали можливість поглиблювати свої знання з даної теми шляхом використання різних видів робіт.
При проведені уроку Фелдій О.В. дотримувалася загальнодидактичних вимог: намагалася визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог шкільної програми, враховуючи підготовку учнів; вибрала найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів. Доцільно використано наочність і технічні засоби навчання, які знаходяться в кабінеті.
До уроку ввійшли завдання, за допомогою яких можна було перевірити теоретичні знання за темою «Основні класи неорганічних сполук», а також уміння застосувати їх на практиці.. Ці види завдань подавалися в ігровій формі, що стимулювало уяву дітей і бажання якнайшвидше, а головне – правильно виконати кожне із завдань, як-от:
- Їх розшукує Інтерпол (Визначення класу неорганічних сполук, розв’язування задачі на визначення елемента)
- Встановлюємо громадянство (Розподіл речовин по класам )
- Увага! Розшук! (Лабораторний дослід. Визначення за допомогою індикатора кислоти і лугу.)
- Обережно, невідомий пакунок (За описом речовини визначити її.)
- Перевіримо інтуїцію (Вимірювання об’єму рідини за допомогою мірного циліндра.)
- Елементарно..! ( Ознайомлення з властивостями різних речовин.)
- Генетична експертиза (Тренувальні вправи написання рівнянь реакцій за ланцюжками перетворень.)
- Детектор брехні (Гра «Так» або «ні» )
Урок повністю відповідає віковим особливостям учнів.
Учні показали вміння та навички щодо визначення основних класів неорганічних сполук, а також правильного застосування знань про властивості речовин при розв’язуванні експериментальних та розрахункових задач, виконанні тренувальних вправ.
- Переглянути фотоальбом
- Конспект уроку